Splošni pogoji

Spletna stran in trgovina kraca.si je spletno mesto, kjer boste našli izdelke, ki so predstavljeni kot vzorci že narejenih izdelkov in kjer so predstavljene storitve, ki jih podjetje Vid Sopotnik, s.p. ponuja.

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta

Splošne in ostale pogoje poslovanja kot upravitelj določa Vid Sopotnik s.p., ki je hkrati proizvajalec izdelkov in odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji. Splošni pogoji urejajo odnos med spletno trgovino kraca.si ter med kupcem.

·         Polni naziv: Kraca, unikatni leseni izdelki, Vid Sopotnik, s.p.

  • Naslov: Polšina 11, 1222 Trojane
  • Davčna številka: 14153050, ni zavezanec za DDV 
  • Matična številka: 8487448000
  • E-pošta: info@kraca.si
  • Telefon: 040/707030
  • TRR: SI56 6100 0002 2762 561, odprto pri Delavski hranilnici d.d.

 

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z:

  • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),
  • Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1),
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine kraca.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

S tem, ko uporabljate kraca.si, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in da jih v celoti sprejemate.

Spletno mesto kaca.si si pridržuje pravico spremeniti splošne pogoje uporabe. V kolikor se uporabnik ne strinja z novimi določili, naj preneha z uporabo spletnega mesta. Spletno mesto ne prevzema odgovornosti za nedelovanje oziroma zaprtje spletnega mesta. Spletno mesto ne odgovarja za vsebino, ki je objavljena s strani uporabnikov. Spletno mesto bo poskušalo biti čim bolj ažurno za izbris neprimerne vsebine. Kupec se zavezuje, da pri sklenitvi pogodbe poda resnične kontaktne podatke.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu pred sklenjeno pogodbo zagotovil informacije:

  1. Podatke o podjetju Vid Sopotnik, s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka).
  2. Kontaktne podatke (elektronska pošta, telefon).
  3. Bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
  4. Dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu je dostopen po dogovoru s podjetjem in kupcem).
  5. Pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave).
  6. Cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve.
  7. Način plačila in dostave.
  8. Časovno veljavnost ponudbe.
  9. Rok za odstopitev od pogodbe in njihove pogoje
  10. Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Ponudba artiklov in cene

Cene na spletnem mestu so objavljene v evrih (EUR) z vključenim ddv-jem, saj podjetje ni davčni zavezanec. Predstavljena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila preko TRR ali po povzetju. Podjetje si pridružuje pravico, do določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno naročiti, kljub temu, da je objavljen na spletnem mestu. Popusti se med seboj ne seštevajo.

V primeru nakupa z gotovino po povzetju lahko dostavna služba Pošta Slovenije, kupcu zaračuna dodatne stroške za posredovanje kupnine (vplačilo plačilnega naloga BN02), na kar prodajalec ne more vplivati.

Dodatno:
  • Če se stroški proizvodnje med izdelavo izdelka zvišajo, zaradi nepredvidenega stroška in dodatne operacije pri izvedbi izdelka, si podjetje pridržuje pravico za zvišanje cene.
  • Za izdelek, ki je serijske izdelave je cena vnaprej določena ter se obračuna po veljavnem ceniku.
  • V kolikor teža izdelka presega 2kg, lahko podjetje dodatno zaračuna poštne storitve.
  • V kolikor je naročenih več izdelkov po naročilu, lahko podjetje od kupca zahteva 100% plačilo izdelkov.
  • V kolikor stranka želi več operacij, kot je navedeno na spletni strani kraca.si, se storitve zaračunajo posebej.

Oznake/status izdelkov

  • Izdelek z oznako “Na zalogi”je na zalogi in je pripravljen za odpremo v roku 1-5 delovnih dni od dneva plačila predračuna oz. oddaje naročila.
  • Izdelka z oznako “Ni na zalogi”trenutno ni na zalogi, rok izdelave pa ni vnaprej določen ali znan, izdelka pa ne morete dodati v košarico.
  • Izdelka z oznako “Po naročilu, brez zaloge”nikoli ni na zalogi, izdela se ga zgolj po predhodnem naročilu preko sporočila v uporabniškem profilu ali e-pošte.

 Naročanje in postopek nakupa

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini kraca.si sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.  V spletni trgovini kupec izbira med izdelki in njihovimi različicami v menijih. Ko izbere izdelek, klikne na gumb ‘Dodaj v košarico’. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če kupec želi spremeniti naročeno količino artikla, ki je že v košarici, spremeni količino določenemu artiklu tako, da klikne ‘Košarica’ in tam po želji spremeni količino ali artikle odstrani iz košarice s klikom na gumb z oznako »x«. Nato kupec klikne na košarico v zgornjem desnem kotu ter klikne ˝nadaljuj na blagajno˝. V tem delu kupec izpolni svoje podatke o dostavi in izbere v desnem kotu način plačila. Pri tem pred nakupom prebere splošne pogoje ter če se z njimi strinja, jih obkljuka. Po tem koraku kupec klikne ˝kupite sedaj˝.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa bo po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Zaradi ročne izdelave izdelkov se ob morebitnem večjem številu hkrati oddanih naročil lahko dobavni rok podaljša.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Načini plačila in plačilo

Vid Sopotnik, s.p. omogoča naslednje načine plačila:

  • Z nakazilom na račun Vid Sopotnik, s.p.. Podatke,  potrebne za nakazilo prejmete v elektronski pošti po oddaji naročila. Čas za izdelavo je rezerviran, vendar v kolikor do plačila v osmih dneh od izdanega računa ne pride, podjetje kasneje ne zagotovi izdelave oziroma dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.
  • Z gotovino ob prevzemu poštne pošiljke. Znesek kupnine in poštnine poravnate ob prevzemu paketa, če je paket poslan s Pošto Slovenije. Dostavo vrši Pošta Slovenije, ki za storitev odkupnine zaračuna provizijo.

 Dodatno

  • Kupec mora podjetju plačati izstavljeni račun za opravljene storitve in izdelke v osmih dneh od izdanega računa. Datum zapadlosti je naveden na računu. Kupnino kupec plača na TRR odprt pri DH d.d. s številko SI56 6100 0002 2762 561.
  • V primeru neplačanih obveznosti kupca, podjetje v opomin kupcu pošlje opomin pred izvršbo. Če kljub temu kupec ne plača računa v roku 15ih dneh, podjetje preda podatke o neplačilu okrajnemu sodišču v Ljubljani.
  • Podjetje si pridružuje pravico, da zavrne nadaljnjo sodelovanje s kupcem, ki ima zapadle obveznosti do podjetja.

Izdaja računa

Po odpremi naročenih artiklov prodajalec kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali pa v fizični obliki.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede nepravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dostava in poštnina

Vsako naročilo oddano skozi sistem trgovine kraca.si bomo obravnavali še isti dan, oz. najkasneje tretji delovni dan po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili. Po potrditvi naročila bo paket od 1 do 14 dni (odvisno od zaloge), odposlan oz. pripravljen za prevzem.  V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, kraca.si obvesti kupca.

Znesek dostave se zaračuna ob vsakem izdelku posebej. Cene dostave so 3,00eur, 5,00eur, 7,00eur in 15,00eur in se določijo na težo in zahtevnost pakiranja. Cene dostave veljajo za pošiljke, dostavljene znotraj Slovenije. Znesek dostave v tujino se obračuna po ceniku Pošte Slovenija, pri čemer plačilo po povzetju ni mogoče. Če izdelek dobavi podjetje, si podjetje dovoli zaračunati potne stroške, ki nastanejo v obe smeri od podjetja do kupca in nazaj do sedeža podjetja. Po dogovoru lahko podjetje kupcu po lastni presoji brezplačno dostavi izdelke. Za izdelek po naročilu, se poštnina določi glede na težo in zahtevnost pakiranja. Znesek določi podjetje.

Dodatno
  • Dogovorjen dobavni rok za izdelke po naročilu in druge storitve ni zavezujoč za podjetje, saj v procesu izvedbe lahko pride do nepredvidenih in ne vnaprej določenih okoliščin, ki podjetje ne more vplivati na njih. V primeru, ko podjetje izve za zamudo dobavnega roka je le ta dolžna v najkrajšem možnem času sporočiti kupcu za zamudo dobave naročenega izdelka ter se dogovoriti za dodaten termin dobave.
  • Kupec lahko odstopi od pogodbe v primeru, ko podjetje ne sporoči kupcu za zamudo.
  • Izdelke je podjetje pred dobavo dolžan preveriti, če so ti v skladu z naročenim. V primeru napačno izročenih izdelkov, je prejemna oseba dolžna vrniti izdelke na stroške podjetja.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi dostavni službi in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontakt info@kraca.si ali po telefonu na 040707030.

Vračilo izdelka/odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema paketa. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@kraca.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Vid Sopotnik, s.p, Polšina 11, 1222 Trojane.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne služb). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od nakupa.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali artikel, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na željen TRR račun. Podjetje ne vrne stroške poštnine, ki so nastali ob prejetju pošiljke.

Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ter obrazec za odstop od pogodbe je na voljo na povezavi. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Potrošnik v primeru ne-prevzetega izdelka krije vse nastale stroške transportnih storitev.

Reklamacija/stvarna napaka

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo podjetje brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru podjetje krije stroške poštnine. Podjetje pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz podjetnikove strani. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani morajo biti v trdo škatlo.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. (37. a člen ZVPot)

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. (37.b člen ZVPot)

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – Vid Sopotnik, s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake na blagu ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Popusti in darilni boni

Popusti:  V spletni trgovini kraca.si lahko potekajo različni popusti in akcije. Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popusti se ne seštevajo med seboj s popusti osvojenih v nagradnih igrah, bonih in kartončkih s popustom. Popuste ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Bonov s popusti, osvojenimi v nagradnih igrah in kartončkov s popusti, ni možno uveljavljati na izdelke po naročilu, prav tako na izdelke po naročilu ne veljajo popusti in znižanja.

Pridržujemo si pravico glede napak pri objavah popustov. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Popusti se nanašajo na razprodajo zalog. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.

Zaloge celotne ponudbe na spletni strani kraca.si in družabnih omrežjih, ki zastopajo to spletno stran, so omejene.

Nagradne igre

Splošne določbe. Vid Sopotnik, s.p. (v nadaljevanju organizator ) občasno priredi nagradno igro, namenjeno vsem oboževalcem Krace na družabnem omrežju Facebook, Youtube ali Instagram. Nagradne igre potekajo v obdobjih, ki so jasno zapisana v objavi nagradne igre. Nagrade so lahko različni izdelki, boni za popuste ali paketki presenečenja. Nagrade izbira organizator sam. Na izbiro nagrade udeleženci nagradne igre ali nagrajenci ne morejo vplivati, razen če je s strani organizatorja navedeno drugače. V nagradni igri lahko sodelujejo vsi oboževalci spletne trgovine kraca.si na različnih družabnih omrežjih. S sodelovanjem v nagradni igri se nagrajenec strinja z objavo svojega imena ter fotografije s podelitve nagrade. V nagradni igri lahko sodeluje vsak, ki izpolnjuje pogoje nagradne igre in je starejši od 15 let. Način sodelovanja v nagradni igri. Nagradne igre imajo lahko različna pravila in pogoje sodelovanja. Za sodelovanje v nagradni igri je treba upoštevati napisana pravila o sodelovanju. S sodelovanjem v nagradni igri sodelujoči sprejme ta pravila in pogoje sodelovanja. Prevzem nagrade Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Menjava nagrade ni mogoča. Rezultati žrebanja so dokončni in pritožba nanj ni možna. Če izžrebanec sprejem nagrade odkloni, se šteje, da izžrebanec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri. Skladno z Zakonom o dohodnini – (ZDoh-2) (Ur.l. RS, št. 13/2011 – UPB7 ter Zakonom o davčnem postopku (ZDavP-2), Ur.l. RS, št. 13/2011 – UPB4) mora nagrajenec za prevzem nagrade posredovati podjetju Vid Sopotnik, s.p., podatke za pošiljanje ali prevzem nagrade. Če se izžrebanec organizatorju ne javi v roku 7 dni, si organizator pridržuje pravico nagrado podeliti komu drugemu, izžrebati novega nagrajenca ali nagrado zadržati. Organizator izžrebanca obvesti na družabnem omrežju, kjer je prirejal nagradno igro v javnem zapisu in na spletnem mestu kraca.si. Rok za žreb in javni zapis nagrajenca in razglasitev je do 7 dni po končani nagradni igri. Odgovornost organizatorja. Organizator si pridržuje pravico, da brez kakršnih koli obveznosti do sodelujočega, vsebine, ki so žaljive, rasno nestrpne, obscene, ali so po mnenju organizatorja iz kakršnega koli drugega razloga neprimerne, umakne z zida Facebook, Instagram in sodelujočega, ki je vsebino objavil, izloči iz sodelovanja v nagradnih igrah in sodelovanja na tej Facebook strani. Sodelujoči je v celoti odgovoren za vso škodo, ki bi jo lahko povzročil organizatorju ali katerim koli tretjim osebam s posredovanimi in objavljenimi vsebinami. Organizator nagradne igre ne prevzema nikakršne odgovornosti za: (ne)delovanje družabne spletne mreže družanih omrežij (Facebook, Instagram), vse ostale aktivnosti na spletnih mrežah (Facebook, Instagram), (ne)resničnost podatkov, ki so navedeni v imenu profila uporabnika na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram), nedelovanje spletne storitve, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve, vsakršne posledice, ki bi jo sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradni igri.  Organizator si pridržuje pravico tudi za izločitev goljufivih, nepravih in podvojenih profilov na družabnih omrežjih, v kolikor obstaja sum, da gre za te vrste sodelujoče osebe/profile. Organizator si pridrži pravico, da se o sumu odloča sam in sam presodi sumljivo situacijo. Nagradne igre prirejene v sodelovanju z drugimi portali, mediji in spletnimi stranmi. Včasih kraca.si priredi tudi nagradne igre z drugimi portali, mediji in spletnimi stranmi ter trgovinami. Pravila nagradne igre so v tem času odgovornost drugega prirejevalca nagradne igre. V tem primeru se kraca.si distancira od svojih splošnih pogojev nagradne igre in veljajo pravila drugega organizatorja nagradne igre. Vsekakor pa stremimo k temu, da vse poteka gladko in budno pazimo, da vse poteka po pravilih in moralno odgovorno. Sodelujemo samo s preverjenimi mediji, portali, spletnimi stranmi in trgovinami. V kolikor bi zasledili, da gre za kakršnekoli goljufije in neupravičeno prirejanje nagradne igre v našem imenu, nam to sporočite na mail info@kraca.si in primerno bomo ukrepali. Vsako sodelovanje s drugimi organizatorji bo tudi javno objavljeno z naše strani na pristojnih družabnih omrežjih.

Varovanje osebnih podatkov

Upravitelj spletne trgovine kraca.si se v skladu z ZVOP-1 (Zakon o varstvu osebnih podatkov) zavezuje, da bo trajno spoštovala zasebnost uporabnikov in njihovih osebnih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam brez privolitve uporabnika. Uporabnik soglaša, da lahko spletno mesto njegove podatke uporablja za potrebe lastne analize. Spletno mesto se zavezuje k maksimalni skrbi za zasebnost podatkov, kljub temu pa opozarja, da so zlorabe možne. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.  Kraca.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, poštni naslov, kontaktni telefon, naslov bivanja in naslove za dostavo, arhiv komunikacije z kraca.si.

Nasvet uporabnikom

Uporabnik naj hrani svoje uporabniško ime ter geslo za dostop do spletnih storitev na spletnem mestu kraca.si. V primeru neavtorizirane uporabe uporabniških podatkov naj oškodovani uporabnik pisno obvesti spletno mesto o kršenju njegovih uporabniških pravic.  Uporabnik je odgovoren za prebiranje, odpiranje in gledanje vseh vsebin na spletnem mestu. Starostnih omejitev za vsebine na kraca.si ni. Spletno mesto si pridržuje pravico do krajših ustavitev v dostopu do spletne strani kraca.si zaradi tehničnih razlogov vzdrževanja in zamenjave opreme ter se zavezuje, da bo o vseh daljših motnjah delovanja (več kot 24 ur) predčasno obvestila uporabnike.

Intelektualna lastnina

Spletno mesto kraca.si je last Vid Sopotnik, s.p. in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima Vid Sopotnik edina pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopanja do spletnega mesta. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja Vida Sopotnik.

Pravni poduk

Etični kodeks komentiranja kraca.si bralce vabi k podajanju mnenj in komentarjev vsebin, saj želimo, da tudi sami sodelujete pri oblikovanju, bogatenju in nastajanju novih vsebin in izdelkov. Spletno mesto si pridržuje pravico do izbrisa komentarjev, za katera meni, da so škodljiva, zlonamerna ali nespoštljiva.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Kraca.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Kraca.si ne bo objavil mnenj, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni kraca.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in kraca.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Kraca.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu spletnega mesta, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na kraca.si.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Nekateri izdelki v spletni trgovini kraca.si so izdelani povsem ročno. Posledično lahko izdelek minimalno odstopa v detajlih, barve na fotografijah pa se lahko zaradi ekranske slike na različnih elektronskih napravah razlikujejo med seboj.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli, vendar o tem prej obvesti kupce najmanj 14 dni prej pred sprejetjem pogojev poslovanja na spletnem mestu.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kraca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Kraca.si si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Salvatorna klavzula

Če bi bila ali postala katera od določb teh splošnih pogojev v celoti ali deloma neveljavna ali neizvršljiva ali če bi bila v teh splošnih pogojih pravna praznina, to ne vpliva na preostala pogodbena določila. Stranki si bosta v takšnem primeru prizadevali neveljavno ali neizvršljivo določbo nadomestiti z veljavno, s katero se bo dosegel cilj določbe, ki se je zamenjala.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi iz 32. člena ZIsRPS podjetje Vid Sopotnik, s.p. ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Vid Sopotnik, s.p., kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 7.9.2019.